• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 29 آذر 1399
کد مطلب : 119150
+
-

با مردم/   چرا کارت‌بانک‌های اتباع خارجی مسدود شده‌؟

مدتی است کارت‌بانک‌های اتباع خارجی قانونی در ایران مسدود شده و قادر به انجام هیچ کاری با کارت بانک حتی خرید تخم‌مرغ نیستیم. هیچ توضیحی هم درخصوص علت کارشان نمی‌دهند.
محمدیاسین اکبری از تهران

   چرا به یک کارگر ساختمانی، وام کمک معیشت نمی‌دهند؟
من کارگر ساختمانی هستم و درخواست وام یک میلیونی هم داده‌ام، اما این وام به من تعلق نگرفت آیا این عدالت است؟
فیروز ناطق‌نیا از کرج

   چرا سهام عدالت فروش نمی‌رود؟
درحالی‌که مسئولان مردم را تشویق به انتخاب روش سهامداری به‌صورت مستقیم در موضوع سهام عدالت کردند، ‌اکنون ماه‌هاست که سهام روی دستمان مانده و قادر به فروش آن نیستیم. آیا درست است که 30میلیون انسانی که روش سهامداری مستقیم را انتخاب کرده‌اند، بلاتکلیف و سرگردان بمانند و حتی نتوانند یک برگه سهام خود را بفروشند؟
از سهامداران عدالت

   اشغال پیاده رو جلوی اداره برق خیابان امام حسین(ع) 
مدتی است بخشی از پیاده‌روی مقابل اداره برق بعد از متروی شهدا به سمت امام حسین، توسط کارگاه ساختمانی اشغال شده و تنها راهروی کوچکی برای عابران باقی مانده است که این راهرو هم پر از چاله، بدون ایمن‌سازی‌ و تاریک است. برای رفع مشکل بارها با 137 تماس گرفته‌ و 2بار هم حضوری به معاونت عمرانی شهرداری منطقه مراجعه کرده و هر بار وعده شنیده‌ایم که رفع مشکل خواهد شد، ولی تاکنون اقدامی نشده است.
هدایت از محله امام حسین تهران 

   قرنطینه از 9شب؛ عامل ‌راهبندان شب‌ها در شهرهای بزرگ
قانون قرنطینه از 9شب به بعد عامل شماره یک ترافیک بسیار سنگین در خیابان‌های تبریز، تهران ،مشهد و... است. وضعیت خیابان‌های تبریز در ساعات قبل از قرنطینه واقعا آزاردهنده است. همین قانون باعث شلوغی بیش از اندازه مترو و اتوبوس است و قطعا اینگونه نمی‌توان جلوی شیوع کرونا را گرفت. لطفا مسئولان در این قانون تجدید نظر کنند.
حسام قدیری از تبریز

  صدور سند تفکیکی واحدهای مجتمع یاس تا کی معطل بماند؟
مشکل موجود بین بنیاد تعاون ناجا و شهرداری منطقه یک تهران در ارتباط با مجتمع‌های احداث شده ‌توسط آن بنیاد در محله سوهانک تهران (مجتمع یاس یک، خیابان بشارت، مقابل دانشگاه ‌آزاد اسلامی) باعث تعویق چند ساله صدور سند تفکیکی واحدهای مجتمع و به تبع آن موجب ورود ضرر و زیان و اجحاف در حق ساکنان آن مجتمع شده است. از شهرداری منطقه یک و بنیاد تعاون ناجا انتظار می‌رود ضمن همکاری لازم با یکدیگر، به این اختلافات پایان دهند و آرامش را به ساکنان هدیه کنند.
خالقی از ساکنان مجتمع یاس یک

   وام مستأجری را تمدید کنید
مدت زمانی که برای پیگیری و دریافت وام مستأجری گذاشته بودند اندک بود، از مسئولان تقاضا می‌شود پرداخت وام مستأجری را دوباره تمدید کنند تا شاید جاماندگانی مانند من بتوانند ازآن بهره ببرند.
محبی از تالش

   بیمه بیکاری از سال گذشته، هنوز پرداخت نشده است
از اواخر سال گذشته که به دلایل مختلف بیکاری زیاد شد، بسیاری برای دریافت بیمه بیکاری و استفاده از حق قانونی خود اقدام کردند، ولی متأسفانه برخی از این افراد هنوز نتوانسته‌اند به حق قانونی خود برسند؛ درحالی‌که برخی از آنها سال‌ها سابقه پرداخت حق بیمه مستمر داشته‌اند. همین افراد دفترچه بیمه‌شان هم تمدید اعتبار نشده و از خدمات درمانی بیمه‌ای که سال‌ها برای آن هزینه کرده‌اند محرومند. از مسئولان تقاضا دارم تا زمان پرداخت حقوق بیمه بیکاری، حداقل دفترچه تامین اجتماعی این عده را مهر اعتبار بزنند.
محمد حسین عسگری

  شهرک ویلاشهر رفتگر و مخزن زباله ندارد
شهرک ویلاشهر واقع در جاده مخصوص کرج و در حریم منطقه21 شهرداری تهران با وجود جمعیت فراوان، رفتگر و مخزن زباله ندارد. تمام جوی‌های شهرک پر از زباله است و جارو نمی‌شود. بارها از 137 پیگیر شده‌ایم و حتی با معاون شهردار منطقه هم صحبت کرده‌ایم و قول مساعد دادند که ظرف چند روز موضوع حل شود، اما اکنون چند‌ماه گذشته و شهرک غرق در زباله و نابسامانی بهداشتی است.
سیدعباس میرقاسمی از ویلاشهر تهران

   تخلف هزار و 200تومانی و جریمه 48هزار تومانی
پس از عبور از عوارضی تهران - قم که عوارض آن هزار و 200تومان است برایم پیامک جریمه 48هزار تومانی آمد. واقعا این جریمه نیست و فقط کسب درآمد است.
جوشقانی از قم

   ماسک ، الکل و دستکش همچنان گران است
درحالی‌که حقوق‌های ما در اول سال افزایش یافته و تا پایان سال هم تغییر نخواهد داشت، قیمت ماسک ، الکل و دستکش به یک تعادل منطقی نرسیده و کار به‌جایی رسیده که دیگر قادر به تهیه این اقلام نیستیم. آیا وقتش نشده حالا که از واکسن خبری نیست مسئولان این اقلام را رایگان در اختیار مردم قرار دهند ؟
زراعتی از تهران 

   پیام‌های بازرگانی هر شهر در همان شهر پخش شود
باتوجه به‌وجود شبکه‌های استانی، پخش کردن برخی پیام‌های بازرگانی مختص شهرهای مختلف در صداوسیمای سراسری کاری بیهوده است، مگر اینکه شبکه‌‌های استانی کارکردی نداشته یا تعطیل شده باشند.
مقصودی از مشهد

این خبر را به اشتراک بگذارید